ARA

Saved articles

You have not yet added any article to your bookmarks!

Browse articles

Çerez Politikası

Bu web sitesi, en iyi deneyim yaşamanızı sağlamak için çerezler kullanır. KVKK metinlerine ulaşmak için tıklayınız Gizlilik Politikası

Tanıtım Görseli
img-5719-jpg-2.jpeg

Beşiktaş JK Güreş Takımı sporcularından 1 Altın ve 3 Gümüş Madalya!

U-17 Türkiye Güreş Şampiyonası, 18-24 Haziran tarihleri arasında Sivas Taha Akgül Spor Salonu’nda düzenlendi.

Hem Milli Takım hem de Dünya Şampiyonası seçmesi niteliğinde yapılan şampiyonada, 71 kg'da Beşiktaş altyapısından yetişen güreşçi Cemal Yiğit Purcu Türkiye Şampiyonu olarak altın madalya, Ayberk Kabaktaş, Osman Kazımoğlu ile Esma Nur Kara ise Türkiye ikincisi olarak gümüş madalyanın sahibi oldular.

Cemal Yiğit Purcu aldığı bu dereceyle Dünya Güreş Şampiyonası'nda ülkemizi temsil etme hakkı kazanırken şampiyonanın da en teknik sporcusu seçildi.

Önceki Yazı
23 Haziran Salı günü basında çıkan Beşiktaş transfer haberleri!
Sonraki Yazı
Elif Özen, U-20 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda 3. Oldu