ARA

Saved articles

You have not yet added any article to your bookmarks!

Browse articles

Çerez Politikası

Bu web sitesi, en iyi deneyim yaşamanızı sağlamak için çerezler kullanır. KVKK metinlerine ulaşmak için tıklayınız Gizlilik Politikası

Tanıtım Görseli
img-5719-jpg-2.jpeg

Beşiktaş, sezonu 2. sırada tamamladı!

Beşiktaş, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi Play-Off Final 4. Maçı'nda evinde karşılaştığı F.bahçe'yi 75-77 mağlup oldu

Beşiktaş ve F.bahçe, Sinan Erdem Spor Salonu’nda .karşı karşıya geldi.

Beşiktaş mücadeleye; Devon Dotson, Anthony Brown, Yiğit Arslan, Witto Brown ve Sertaç Şanlı beşiyle başladı. 

İlk çeyreği 20-16 önde tamamlayan Siyah-Beyazlı ekip, ilk yarıyı 45-40 önde tamamladı. 4. periyoda 60-56 önde giden Beşiktaş, salondan 75-77'lik skorla mağlup ayrıldı.

Siyah-Beyazlılar, bu sonuçla birlikte sezonu F.bahçe'nin ardından 2. sırada tamamladı.

F.bahçe karşılaşması sonrası Başantrenör Dusan Alimpijevic açıklamalarda bulundu:

“Üç yıl önce bu kulübe geldiğimde iki yılda altı final oynayacağımızı, bu kulübü Türk basketbolunun zirvesine taşıyacağımızı, tüm Avrupa'nın en iyi kulüplerinden biri olacağımızı hayal dahi edemezdim. Bu taraftar, bambaşka bir şey, bambaşka bir hikaye... Böyle bir durumda, üç günde iki kez Sinan Erdem'i dolu göreceğimizi de hayal edemezdim.

Buraya bizi desteklemeye geldiler çünkü savaştığımızı biliyorlardı. Geldiler çünkü Beşiktaş için kalbimizi, ruhumuzu, her şeyimizi sahaya koyduğumuzu biliyorlardı. Bu takım, tüm Beşiktaş branşlarında tüm takımlar için Beşiktaş ailesinin nasıl temsil edileceğine dair en iyi örnekti. Şunu söylemeliyim ki her şeyin ötesinde en büyük gururu tüm kalbimle kendilerini ve Beşiktaş'ı böyle temsil eden oyuncularımla duyuyorum.

Çok fazla sakatlık yaşadık. Dört oyuncumuz kadro dışında kaldı. Geride kalan beş oyuncu var ki onlara ayrı bir parantez açmam gerekiyor. Sakatlıklarına rağmen, her şeylerini riske edip sahaya tüm varlıklarını koyarak bu final serisini kazanmak için kendi sınırlarını zorladılar. Hepsine şapka çıkarıyorum.

Son ama en önemli olarak Fenerbahçe Beko'yu tebrik etmek istiyorum. Bu şampiyonluğu hak ettiler. Sarunas Jasikevicius'u çok seviyorum, kendisi de biliyor. Bence Avrupa'daki en iyi koç. Harika bir iş çıkardılar ve kazandıkları her şeyi hak ediyorlar. Onları da burada bir diğer başarılı sezon için centilmence tebrik ediyorum.”

Önceki Yazı
Ece Eke Beşiktaş’ta!
Sonraki Yazı
18 Haziran Perşembe günü basında çıkan Beşiktaş transfer haberleri!