ARA

Saved articles

You have not yet added any article to your bookmarks!

Browse articles

Çerez Politikası

Bu web sitesi, en iyi deneyim yaşamanızı sağlamak için çerezler kullanır. KVKK metinlerine ulaşmak için tıklayınız Gizlilik Politikası

Tanıtım Görseli
img-5719-jpg-2.jpeg

Beşiktaş, F.bahçe deplasmanında mağlup!

Beşiktaş, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi Play-Off Final 2. Maçı'nda deplasmanda karşılaştığı F.bahçe'yi 93-68 mağlup oldu

Beşiktaş ve F.bahçe, Ülker Spor ve Etkinlik Salonu’nda .karşı karşıya geldi.

Beşiktaş mücadeleye; Devon Dotson, Jonah Mathews, Anthony Brown, Witto Brown ve Sertaç Şanlı beşiyle başladı.

İlk çeyreği 23-18 geride tamamlayan Siyah-Beyazlı ekip, ilk yarıyı 50-37 geride tamamladı. 4. periyoda 72-51 geride giden Beşiktaş, salondan 93-68'lik skorla galip ayrıldı.

Serinin 3. Maçı 17 Haziran Çarşamba günü saat 20.00'de Sinan Erdem Spor Salonu’nda oynanacak.

F.bahçe karşılaşması sonrası Başantrenör Dusan Alimpijevic ve oyuncular; Berk Uğurlu ve Anthony Brown açıklamalarda bulundu.

Dusan Alimpijevic: “İlk maçtan sonra söylediğim gibi, oyuncularım birer kahraman. Asla vazgeçmeyip sonuna kadar birlikte savaşıyorlar ve büyük bir saygıyı hak ediyorlar. Bugün 18 günlük aranın ardından peş peşe maçların oynatıldığı, çok kötü bir play-off organizasyon planlaması sebebiyle bir kez daha bir oyuncumuzu kaybettik.”

Önceki Yazı
Beşiktaş, G.saray'ı farklı geçti!
Sonraki Yazı
Beşiktaş Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı, finale yükseldi!