ARA

Saved articles

You have not yet added any article to your bookmarks!

Browse articles

Çerez Politikası

Bu web sitesi, en iyi deneyim yaşamanızı sağlamak için çerezler kullanır. KVKK metinlerine ulaşmak için tıklayınız Gizlilik Politikası

Tanıtım Görseli
img-5719-jpg-2.jpeg

Beşiktaş Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı, finale yükseldi!

Beşiktaş Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı, Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi Play-Off Yarı Final 2. Maçı'nda karşılaştığı G.saray'ı 95-93 mağlup etti.

Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi Play-Off Yarı Final 2. Maçı'nda Beşiktaş ile G.saray karşı karşıya geldi.

Siyah-Beyazlı ekip, Yalova 90. Yıl Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısını 39-44 geride tamamlarken, sahadan 95-93'lük skorla galip ayrıldı.

Siyah-Beyazlılar, bu sonuçla birlikte seride 2-0 öne geçti ve finale yükseldi.

Beşiktaş Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı, final etabında F.bahçe ile karşılaşacak.

G.saray galibiyeti sonrası Antrenör-Oyuncu Kaan Dalay açıklamalarda bulundu:

“Sonunda finale çıkmayı başardık. Rüya gibi bir seride Galatasaray’ı 2-0 mağlup ettik. Bütün oyuncularımız inanılmaz bir iş çıkardılar. Onlarla gurur duyuyorum. Umarım yolun sonu şampiyonluk olur. Bu yıl bizimle çok uğraştılar. Ancak bizi yenemediler. Hakemler olsun federasyon olsun. Ama yine yılmadık. Yine yılmayacağız. Bu kupa bu sene bize yakışacak. Dediğim gibi bu sene çok özel bir sene. Tüm oyuncularımı tebrik ediyorum, en büyük Beşiktaş.”

Önceki Yazı
Beşiktaş, F.bahçe deplasmanında mağlup!
Sonraki Yazı
Beşiktaş - F.bahçe eşleşmesinin maç takvimi belli oldu!